• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
SO de Wingerd

SO de Wingerd

  • 0511-421330
  • Contact
  • Intranet
    • Ga naar VSO
    • 0511-421330
    • Contact
    • Intranet
    • Home
    • Over SO de Wingerd
      • Onze leerlingen
      • Onze school
      • Ons team
      • Vacatures
    • Informatie voor
      • Ouders/verzorgers
      • Toekomstige leerlingen
      • Collega-scholen
      • (Zorg)organisaties en bedrijven
    • Nieuws
    • Agenda
    • Contact

    Foto 1 Tip van de dag 2: Een rekenspelletje met juf Chandra!
    Hier ben ik: Home / Uncategorized / Tip van de dag 2: Een rekenspelletje met juf Chandra!

    Wie is er nou niet gek op paaseitjes, daarom heeft juf Chandra ervoor gekozen om dit te combineren met een rekenspelletje. Kijk maar eens goed naar het filmpje en je kan het zo moeilijk, of juist makkelijk, maken als je zelf wil. En misschien mag je als je heel goed je best doet wel een eitje opeten, dan heb je gelijk een min som ?

     

    https://so.dewingerd-damwald.nl/wp-content/uploads/2020/03/WhatsApp-Video-2020-03-17-at-11.04.02.mp4

    gepubliceerd: 18 maart 2020

    Pareltjes van de toekomst

    Op De Wingerd kijken we naar jouw mogelijkheden. Samen ontdekken we jouw weg naar jouw toekomst. Daarom noemen we onze kinderen pareltjes van de toekomst. Want allemaal werken ze aan een zo zelfstandig mogelijke plek in de maatschappij. Een plek om trots op te zijn.

    Wij beantwoorden graag al uw vragen

    Zoekt u informatie over De Wingerd die u op onze website niet vindt? Of hebt u vragen over het speciaal onderwijs op onze school? Laat het ons vooral weten. Vul hier uw vraag in en uw contactgegevens. Wij nemen dan contact met u op.

    • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

    Snel naar:

    • Agenda
    • Ziek melden
    • Aanvraag extra verlof
    • Schoolgids
    • Vacatures

    De Klimmer 21
    9104 JT Damwâld

    0511 – 42 13 30

    info@dewingerd-damwald.nl






    • © 2018 De Wingerd
    • ┃ Cookies
    • ┃ Privacy
    • ┃ Disclaimer